Retourneren & terugbetalen
Moet je een artikel retourneren of je geld terugvragen? Hier vind je alles wat je nodig hebt om het proces snel en eenvoudig te laten verlopen. Heb je nog vragen? Ons team staat klaar om je te helpen.
Geeft
Als je (een deel van) je bestelling wilt retourneren, bieden we een retourtermijn van 30 dagen. Je kunt je bestelling gratis* retourneren. Houd er rekening mee dat we geen retouretiketten meer verstrekken.
Ga gewoon naar onze terugkeerportaal of scan de QR-code op het retourformulier en je wordt doorgestuurd naar onze retourpagina waar je je bestelnummer en e-mailadres kunt invoeren om het retourproces te starten. Geef voor elk artikel aan waarom je het retourneert, zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren en/of veranderen.
* Alleen geldig voor Nederland, België, Luxemburg en Duitsland.
Opmerking:
Houd er rekening mee dat de retourkosten voor andere landen zijn voor uw eigen
rekening.
Als je je bestelling hebt ontvangen en het is niet de juiste maat of kleur, en je wilt het ruilen voor een andere maat of kleur, retourneer dan eerst het artikel binnen 30 dagen en plaats een nieuwe bestelling met het juiste artikel.
Het is helaas niet mogelijk om je bestelde artikel(en) direct na je bestelling om te ruilen voor een andere maat of kleur, wanneer je je pakket nog moet ontvangen.
Als je hier meer informatie over wilt, kun je contact opnemen met onze klantenservice online of u kunt ons bellen op +31 20 6587676
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Je kunt alleen het artikel retourneren waar je het hebt gekocht. Als dit in een fysieke winkel is, kun je het alleen daar retourneren of misschien naar een van hun andere locaties. Controleer dit van tevoren als je dit van plan bent. Onze online partners geven meestal instructies bij het pakket. We raden je aan om hun restitutiebeleid te controleren en te kijken hoe je de artikelen naar hen kunt terugsturen.
In onze online winkel kun je de artikelen binnen 30 dagen retourneren. Ga gewoon naar onze terugkeerportaal of scan de QR-code op het retourformulier om je retour te registreren.
Terugbetalingen
We hanteren een 30 dagen retourbeleid, wat betekent dat je 30 dagen na ontvangst van je artikel de tijd hebt om een retour aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet je artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.
In het pakket zit niet langer een retouretiket, omdat alle retouren moeten worden geregistreerd via onze terugkeerportaal. Dit is een zeer eenvoudige online tool en tijdens dit proces kun je kiezen welke vervoerder je wilt gebruiken en of er extra kosten aan verbonden zijn.
Indien nodig kunt u altijd contact opnemen met klantenservice online of u kunt ons bellen op +31 20 6587676 voor vragen over retourzendingen
We brengen je op de hoogte zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, en laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Als de terugbetaling is goedgekeurd, wordt je geld automatisch teruggestort op je oorspronkelijke betaalwijze.
Als het niet door de inspectie komt, nemen we contact met je op en vertellen we je waarom we het niet terugbetalen.
Denk eraan dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en verwerkt.
Producten moeten onbeschadigd geretourneerd worden met de labels er nog aan, niet gedragen of gewassen. Nadat de retourzending bij aankomst is goedgekeurd, ontvang je een e-mail waarin wordt bevestigd dat het bedrag binnen 14 dagen wordt teruggestort op de oorspronkelijke betaalwijze.
Neem contact op met onze klantenservice online of u kunt ons bellen op +31 20 6587676. We proberen dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.
